Måste göra mig av med massa grejor!

Full gång med städning här hemma i Sthlm. De ska va fotografering och visning av huset snart, så mosan röjjer utav bara satan.. Eftersom vi ska flytta till ett betydligt mindre hus och jag har otroligt mycket grejer, så vet vi inte riktigt vad allt detta ska ta vägen.. Jag hatar och slänga saker nämligen.. Och heela förrådet är fullt med hästprylar! Jag har inte riktigt någon lust att släpa med mig allt detta till Norrköping och min 17kvm lägenhet..

Jag måste nog försöka sälja iväg lite hästgrejer lite billigt! Så om nån är i behov av något kan ni ju alltid höra av er till mig... Det är massvis med, ja, allt... schabrak, huvudlag, lädergrimmor, westernhuvudlag, skydd, täcken, en sadel, reflexer, hovslagsverktyg... Jag vill inte slänga såna här saker liksom!

Snart blire lite påskmiddag! Glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0