En Shopoholics bekännelser

Senaste inköp: En Pälsjacka från H&M, två bastoppar och en hög svart tight kjol från Gina Tricot.

Jag gillar mest just nu: små söta kjolar, skjortklänningar och snygga pumps.

Mina vanligaste felköp: Byxor och jeans som jag i stort sett aldrig använder. Eller för stor storlek.

Mina bästa köp: Kjolar som går att kombinera ihop på massa olika sätt.

Vill ha just nu: Våriga stilrena vippiga kjolor som denna (nej inte mkt blommigt för mig, har alltid haft lite svårt för de..), nån snygg kofta, något randigt, lite pumps och mera söta klänningar. Jag är sugen på vitt, rött och marinblått. Ja, faktiskt jag verkar ha kommit ifrån rosa lite!

Borde lägga pengar på: Mer bastoppar och andra basplagg. Har en förmåga att köpa för mycket festplagg som inte går att använda till vardags

Svårast att hitta: Jeans & byxor som passar. Kjolor och klänningar som ser ut som jag vill att dom ska se ut.

Jag tänker satsa på i vår:
En sofistikerad sailorlook!

För att prioritera, vad kommer högst i rankinglistan med en knivig studentbudget:
En kjol! Men jag vet ju hur det brukar sluta.. sen hittar jag dom där skorna som jag inte kan motstå och så står man där och väger mellan skorna eller nudlar resten av månaden? Det brukar bli nudlarna..

image496

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0