En båt till mig tack!

Yes. Morsan och farsan har köpt ett nytt hus, jag trodde aldrig dom skulle göra det. Det blir inflyttning där i juli. Fatta läget. Längst ut på Tyresö vid havet. Med 2 båtplatser, en bryggplats och en bojplats. Bojplatsen är bannemej min så nu kan jag köpa båt! Fatta att jag är glad. Så nu får jag försöka spara ihop pengar i sommar och försöka köpa mig en liten billig segelbåt.... Haappy! Mitt största båtproblem är löst! Dessutom är huset jättefint och allt, lite långt till bussen dock.
image490

Igår var sista dagen på den här kursen och vi i basgruppen hade lite avskeddsbowling, lunch och öldrickande. Himla trevligt. Känns dock lite trist att det är några man inte kommer se så ofta nu.. Ska iväg på Festerist-möte vid 17 nu, ska bli spännande..

Ses på havet i sommar. Puss

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, ett hus vid vattnet är aldrig fel :) gud så kul! jag vill med på en tur i sommar.

2008-03-15 @ 17:00:40
URL: http://miijaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0