Empty Acount

Det är tomt på kontot nu och det är bara att hoppas att maten räcker veckan ut. Men i påsk drar jag över till sthlm igen för att äta upp mig lite. Jag börjar bli trött på nudlar vid det här laget. Men de är bara å hålla ut.. bara en dryg vecka kvar till CSN :) Ujuj, o då kommer jag va i Sthlm och lika pank igen när ja kommer tillbaks till Norrköping, nerå.

Har börjat en ny kurs nu idag, ääntligen nånting som känns lite roligare än den första flum-kursen. Lite mer relevant och yrkesspecifikt.. Det är bara hoppas att man klarade tentan så man inte behöver göra om den jäkeln, men det har man väl säkerligen inte. Imorrn är jag ledig så jag måste ju försöka ta mig till gymmet lite...

Kul med snö?
Nej. Eller att jag måste köpa studentlitteratur för halva CSN? Nej för i helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0