Att släppa taget, tappa luften och återfå medvetandet

Ibland måste man bara tappa kontrollen och tillåta sig skriva, även fast det känns helt fel, osammanhängande och dåraktigt. Eller shippa efter luft när allt syre helt plötsligt tycks ha försvunnit ur lokalen kvävt av alla ångestgaser och försöka kämpa att hålla distanens till instinkterna flykt, fight eller panik.

Idag har jag skrivit min första tenta. Grattis, det kändes inte alls speciellt bra, men det gör det å andra sidan i stort set aldrig när man jobbar med problembaserat lärande. Uppradade bord, bleka ansikten och alldeles för ont om tid.

Jag återkommer.
Nu ska jag äta min nudlar... (3 för 10;-)

image489

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0