Varför bo i Sverige!?

Just nu är Sverige.. hm.. ja.. inte så svårt att sammanfatta det hela. Grått? Trist? Kallt? Regnigt? Jag säger som amerikanerna i England sa "Hur fan kan man bo i norden, det är ju bara kallt och mörkt??" Ja ni, det är frågan. Just nu vill jag bara iväg iväg, men ack, jag ska ju visst börja plugga. Inte för att jag inte tycker att det ska bli kul, för det tycker jag, eller det hoppas jag det blir iallafall. Ny stad, nya människor. Det blir säkerligen helt aawsome, men ändå stirrar min blick bort över horisonten och vill bara iväg! Do u guys get me? Världen är så mkt större än Sverige liksom. Det är nackdelen med att resa, man vill bara fortsätta...

Helt klart ett problem det där. Idag var jag iallafall och tog en kaffe med Emmy inne på medborgarplatsen, typ eftersom jag flyttar på söndag. Och vad pratade vi om, hm, resa?

Travelling-issues, yea believe me...? Nella, ja kommer snart!!!!!!! Gah.

image454



Kommentarer
Postat av: Rydberg

Jadu den frågan har man ställt sig några gånger. Jag vill till USA ,

2008-01-18 @ 18:28:56
URL: http://MariaRydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0