Uppe vid 8

Kan inte tro det själv. Det är någon himla reperatör här så jag var tvungen att gå upp. Nu är det inte långt kvar tills allt drar igång igen, på måndag börjar skolan, på söndag flyttar jag och på fredag ska vi ha lite släktfirande eftersom jag fyller år sen. Fullt upp alltså... Igår var jag och tränade och försökte packa ihop lite grejer till flytten, vilket dock går lite segt. Sen satt jag och sträckkollade på Gossip Girl hela kvällen, kom verkligen in i det så jag kunde inte slita mig ifrån datorn :) Nu när man sett lite mer av den här serien måste jag verkligen säga att den är asbra! Har dessutom hört av hemlig källa att den ska börja gå svensk TV och kanal 5, kanske redan den 31 januari (?). Jag rekomenderar verkligen strarkt att börja kika då om man inte redan gjort det! Nä ni, nu ska jag nog kolla på ytterligare ett avsnitt... så spännande... sen ska jag försöka få något packat!

Puss ♥

image453

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0