Sömnproblem

Försökte sova en stund, trodde jag var trött. Men icke sa nicke det gick inte för sig inte. Det är helt värdelöst att vända på dygnet när man för ens gångs skull vill sova..

Ska försöka komma upp tidigt imorgon för Nella ska åka tillbaks till England. Neje, det kommer ju bli astråkigt. Vi har haft så skoj den här tiden, och det har gått alldeles för fort! Men i vilket fall som helst så ska jag åka förbi henne imorgon och säga adjö iallafall :)

I övrigt gjorde jag vääärldens goaste sushi idag och jag hade verkligen hela kittet till så de blev hundraprocent känsla. Misosoppa, grönt te och sake. Har käkat sushi tre gånger den här veckan... det är verkligen beroendeframkallande...

image442

Ubersöta Hayden Panettiere med enkel och snygg svart klänning tillpiffat med röda pumps. Det slog mig att jag har typ exakt likadana pumps inkastade i min garderob i väntan på våren. Jag blev helt plötsligt så trött på snön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0