Den första galna veckan på Campus Norrköping

En hektisk första vecka på Campus här i Norrköping. Skulle jag skriva ner allt skulle det ta ett tag.. Så jag kan delge er lite i bilder iallafall :). Jag antar att ni kommer lägga märke till dom fina "tvångs"-hättorna vi har på oss hela tiden, grejen är att om vi inte har dom på oss twenty-four-seven så straffar dom oss med alla möjliga saker.. t.ex var jag inlindad i toapapper och silvertejp på pubrundan. Det har iallafall varit en mkt rolig väcka med massa nytt, nytt, nytt. Universitetsplugg går inte ens att jämföra med gymnasiet om man säger så...
I fredags kom även Camilla, Agnes, Marika, Åsa och Jimmy hit och vi var ute och partade. Det va såå skoj! På lördagen gjorde vi stan en stund och shoppade lite och därefter var det bara för mig att gå vidare till nästa fest....

image467
Dag 1

image468
Pubrunda på torsdagen

image469
Fusksittning, igår lördag.. Jag, Malin och Johan (observera december-tema!)

image470
Faddrarna ORGANinsationen spexade lite...

image471
Fusksittningen PAAARTY!!!!

(Bilderna från www.svampfesteri.org)

Kommentarer
Postat av: Mia.

Ja, det var synd att vi inte kom men det kändes lite surt att åka ända till norrköping :( Men vi tar igen det någon dag. Trivs du i nya skolan då?

2008-01-27 @ 14:59:01
URL: http://miijaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0