Segpluggat som få

Just nu känns det som om vi inte kommer så mkt framåt i våran lilla grupp här i plugget, eller det gör vi, men vi hackar oss fram.. Underbar grupp men jag mår dåligt när man liksom kör fast, huvudet snurrar men ingenting blir nerskrivet.

Juste ja, Agge och jag för till Stockholm i helgen, det var mysigt även om det kändes som man inte hann mer än hem och vända. Var hemma hela lörda-kvällen sen och tog de lugnt och kände att jag nu var tvungen att se Deppans nya film Sweeney Todd, som lite kort skulle kunna beskrivas som ett blodbad (ja menar verkligen blodbad, så se den inte om du är känslig för blod...) men som alltid med Tim Burton blir det vackert och romantiskt på något sett ändå.

Idag har jag skippat föreläsningarna och varit och solat och gymmat istället, shoppat lite också. Imorgon kanske jag och Agge på thaiboxning... eeeh.. ja... vafan fick vi den idén ifrån...

Dagens största dilemma: Hur f** ska jag kunna leva på studielån? (Det har gått 2 dar och jag har inte mkt pengar kvar... help.)

image483

Kommentarer
Postat av: emmy

ja det är fan svårt att leva på lite pengar när man har vant sig vid att leva på mer... men de går inte o typ hitta nå extrajobb eller så då? typ nån dag i veckan?

2008-02-29 @ 09:00:06
URL: http://emcat.blogg.se
Postat av: Sara

Säg inte så, jag som inte vill ta lån och bara leva på studiebidrag!!

2008-02-29 @ 10:13:32
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0