(S)ave (O)ur (S)ouls

Blablabla.. Tiden rullar på och jag är ledig imorgon, tänkte komma iväg och träna lite då. Har en del ångest över att det bara är 3 veckor kvar till första tentan.. och det kommer INTE bli lätt! Jag har ju ett tag tänkt att jag verkligen vill bli ambulanssjuksköterska tills jag såg Sjukhuset idag när dom letade upp nån person som hade hoppat framför tåget... Jodå, det vill jag faktiskt fortfarande verkligen, men alla jobb har väl mer eller mindre sina baksidor.

Hade tänkt åka hem till Stockholm i helgen och bara softa, men nu vet jag inte längre. Det känns lite jobbigt och åka hem också med tanke på hur fort den här helgen gick. Men att sno lite förnödenheter hemma är ju aldrig fel.

Ett annat flummit inlägg till ända...

image481

Sandra kör... inga dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0