Klackskor, svampar och alkohol

Dags för en uppdatering gott folk!

Efter över 2 veckor i den lilla staden Norrköping har jag bland annat kommit fram till;

  • Det är en jäävla massa kort att hålla iordning på, ja förut räckte det ju åtminstone med bankkort, körkort, H&M-kort, Kickskort, frikort och så. NU gäller även passerkort (så man ens kommer in i skolan), Kopieringskort, Csn-kort, bostadskort.. ja you name it! Jag har ingen kontroll!
  • Att jag nu slipper den vackra sjuksköterskehättan utan att bli straffad med diverse svampar i ansiktet, toapapper, silvertejp eller kanske en orange tvångsoverall direkt från guatanamo. Men lite tråkigt också? Det är dock värt att nämna att jag fick pris för årets nolla på finsittningen i lördags. Jag är hedrad.
  • Det finns mycket svampar här omkring. Människor som springer runt med svampmössor och overaller och tvingade oss att sjunga "svamp ni är dom bäästa..." Over and over again. Dom är även kallade festerister.
  • Drick inte föör mycket vin under middagar.
  • Många manliga studenter här kan verkligen dansa. Och kasta upp dig i luften upp och ner. Se dock upp om du har kort kjol (!!!) och klackar. De finns en risk att du smällar till personen i fråga i ansiktet med dina stiliga stiletter (inga kommentarer...)
  • Jamen, djungelparty i kul!
  • Har du någonsin hört talas om Problembaserat lärande? Nej, inte jag heller.
  • Åka Campusbuss till Linköping och gå på föreläsningar bakfull är också kul.
  • I min korridor har vi husmöte på engelska pga diverse utbytesstudenter.
  • Sen finns det dessutom tråkiga svenska dryga manliga studenter också.
  • Dessutom! Här finns världens goaste sushi!
PÅ onsdag ska jag och Agge göra Sushi! Jaaaaaaaaa.......

image473
Finsittningen i lördags!

image474
Jag och en annan tjej i lördags.
Kvällens outfit bestod av: Klänning och skor från London, Bälte från Nya Zealand, Halsband från Åhlens, Örhängen från Ur&Penn och en jäkla massa hårspray!

image475
Lite alkohol senare.. hehe

image476
Folk börjar se lite slitna ut framåt småtimmarna...

Kommentarer
Postat av: Nella

en annan tjej ehy?! haha tycker det ser ut som om du kanner henne ratt val min alskade sassis! vad skoj att se att du har det bra dar borta! massa pussar o kramar

2008-02-20 @ 16:02:50
URL: http://nellagoesmissing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0