Byebye pengar

Veckorna rasar iväg i en himla fart, i sån fart att jag knappt hinner in här på bloggen för att säga hej och hejdå... Men jag ska faktiskt ta tag i det här nu. Kanske göra om designen och få lite ny blogg-energi.

Har varit fullt upp i plugget med diverse projekt, seminarium och föreläsningar. Hm, ja.. Har dessutom varit riktigt duktig och köpt ett gymkort också. Förövrigt börjar jag också bli i stort sett pank på alla sushi jag käkat och alla mängder kläder och skor jag köpt denna månad! Ja det är fan sjukt mycket, tror aldrig jag shoppat såhär mycket under en och samma månad.. jag vågar inte ens fundera på hur mycket jag spenderat. Rehab för shoppingberoende någon?

Ska gå och fixa lite i mina överfulla garderober nu och se om jag kan ta ett kort på min klädhög...

image477
Agge var här och vi hade lite sushi-kväll förra veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0