Eländig morgon

Ställde klockan på 8, snozade till 9. Sen sätt jag och skrev ihop min lärandeplan som hade deadline vid 12.00! Det gick väl iofs rätt snabbt och smidigt. Men ingen vidare morgon, jag har typ ont i huvudet och rummet ser ut som, jag vet inte vad.. NU är det faktiskt fredag, HELG! och jag känner att jag borde tag i mitt liv nu..

Så nu; dricka kaffe (huvud vakna!!), städa lite, gå ut och SPRINGA och sen städa lite till (jag drog slutsatsen att jag inte kommer orka städa allt.) Så Lina, nu har jag gjort en deal med mig själv att jag INTE får sätta mig framför TVn förens jag städat ! :)

Hade sjukhuspraktik igår igen och det var faktiskt riktigt kul och spännande! Nu är det bara tillbaks till det teoretiska igen, men visst ska det bli kul med human biomedicin. yeeaah.





 


Kommentarer
Postat av: Lina

Imorrn måste du städa rummet !! En order sis!

2008-04-07 @ 01:04:13
URL: http://linatoft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0