B-kändistätt på Pub

image365


Så äntligen fick jag tag i jeansen i min storlek, mitt stora projekt att-köpa-jeans resulterade i ungefär tre rundor fram och tillbaks till stan. Men nu har jag dom, at least. Det ena leder ju till det andra brukar man ju säga och jag kom återigen igång med charcing acount-sjukdomen. Härligt. I övrigt när jag var ute på min jeansjakt.. Vilka jobbade i G-star affären om inte? Jo, Carina och Anton från Big Brother. Jodå där ser man. Båda såg dock väldigt smala och tunna ut och började nästan tro att dom gick på Atkins tillsammans..

<Nana, veckans shopping...
♥ Jeans, G-star Raw Elwood
♥ Rosa-vit väska, Friis & Company
♥ Röda peeptoe pumps i lack, Belle
♥ Vit tunika, Gina Tricot
♥ Kort grårutig kjol, J.C
♥ Svart trenchcoat, Vero Moda

Jag känner mig som en människa igen. Förövrigt har jag bara pluggat och jobbat och ätit lunch med Åsi i stan. Imorgon drar jag till Agnes i Nyköping och stannar där heeela helgen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt med lite shopping! :)

2007-09-07 @ 15:49:33
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0