Vart i hela världen är alla?

Jag blir så avendsjuk på det resande folket. Jag vill också ut och resa nu, orkar inte vänta. Det forna Hus 8 började glatt med att splittras till alla världens hörn. Jag och Camilla till Nya Zealand, Knark till Norge, Erica till Candada och Nella till England. Över ett år efter är vissa fortfarande på resande fot och just nu är jag hemma och drömmar mig bort till fjärran stränder och böljande blå. Men snart så, snart blir det min tur att också äta kokosnötter

Vart befinner sig vännerna?

image383
Nella förför engelsmän på University of Lincoln.

image384
Knark (nej jag har inte lärt mig säga Katarina än) och Camilla utvecklas personligt någonstans i Vancouver, och provar amerikansk fastfood också...

image385
Emmy leker volantär i en skog och lever livets glada dagar på en strand i Santa Cruz, California.

NÅN MER SOM VILL UT OCH RESA?

Kommentarer
Postat av: Nella

HAHAHA ooooh my god! I do look like a freak! ;)
Come and visit! try ryanair.com and sthlm - london, stansted airport :D Would be soooo much fun!!
Love ya

2007-10-04 @ 00:02:58
URL: http://nellagoesmissing.blogg.se
Postat av: Sara

Men JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Är helt sjukt sugen, vet bara inte hurnärvarvad! Och så vet jag inte vad jag ska göra med den stackars hästen heller. :/ Men ut i världen ska jag, absolut!! Var inte du och jobbade med galopphästar? Ett helt år eller?

2007-10-04 @ 21:55:56
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0