Too much to study

Igår: Plugga Engelska, Plugga Religion, Plugga Skepparexamen + skriva uppsats till 2 på natten.

Idag: Skriva (en jävla) engelsk bokrecension, Plugga Naturkunskap med överflummig lärare (dock charmig..), plugga lite till och ännu lite mer.

Härliga dagar jag haft. Eller inte. Jag hatar plugg, eller, jag kan inte plugga för jag börjar inte fören dagen innan klockan 11 på kvällen ungefär. Planering är inte min starka sida.

Positivt: Älskade nyaste Heroes-avsnittet nr 3 (season 2) var jag lycklig att få se igår! Tacka gudarna för det.

image389
Hayden och Adrian, absolut mina favvisar! Cuties.


Avendsjukan: Min förbaskade brorsa har åkt och köpt en bil! Så nu står en silvrig Audi quattro coupé på uppfarten och jävlas med mig.. Fan ta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0