Sjuksyrra eller ej

image377

Jag om 3 år?


Nu har jag sökt till universitetet i Norrköping (och till lite andra ställen) så nu är det bara att vänta och se om jag kommer in eller ej. Hur har nu jag som gått naturbruksskola och levt med hästar fått för sig att bli sjuksköterska? Ja du, jag vet inte, men sjuksköterskeyrket har många fördelar, massor med jobb och du kan jobba överallt i hela världen. Jag tycker det känns bra. Fast å andra sidan har jag ingen lust att leva på studielån ala 7500 tusen i månaden. Det känns inte så överdrivit fancy när man just nu drömmar om havet och passadvindar över atlanten, och vill helst av allt kunna skaffa sig en båt till sommaren. Men det är bara att hoppas på att man kan hitta något jobb och försöka leva så snålt som möjligt.

Idag har jag annars bara varit i plugget och varit och simmat med mamsen. Min nya laptop är wonderful och är helt klart min nya partner in crime. Imorgon blir det skepparexamenkurs igen vilket blir spännande i varje fall!

Over n out

Kommentarer
Postat av: Sara

Cooooolt!
:D

2007-10-02 @ 14:43:48
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0