Saker vi minns..

Ibland är det sådana dagar. Sådana dagar när man tänker tillbaka på stunder som varit, som nu bara finns i just, våra minnen och om vi har tur, i bilder vi sparat. Idag är en sådan dag. Idag är en sådan dag när jag började tänka tillbaka på alla galna tider från Ökna, alla hyss, alla hästar och det livet man levde då. Jag minns som starkast den magi jag och Agnes fann i skogarna tillsammans med våra springare, det ger mig fortfarande rysningar när jag tänker tillbaka på vad ibland upplevde mellan de tysta ängarna och månskenen. Och sen den galna resan till Skottland och den efter studenten bergodalbane resan till andra sidan jorden, och shoppingen i Bangkoks stadstrafik med ett par timmars deadline. Ibland önskar man att man hade mer foton på alla dessa underbara minnen som snabbt rusat förbi i vår ögonvrå. Idag minns jag något av det största jag någonsin förlorat. Ibland önskar man bara att det kunde ha fått varit lite längre, bara lite längre.

image397

Men idag minns jag speciellt dig min vän, min lilla vän.
Strong View xx "Sessan" 2000-2007
Som fick galoppera till himlen i april i år.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fint kort!

2007-10-20 @ 12:08:00
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Mia.

Sassa, ditt inlägg fick mig att rysa :) På ett bra sätt då. Tiden rinner verkligen iväg även om man vill det eller inte.

2007-10-20 @ 12:20:49
URL: http://miijaah.blogg.se
Postat av: Rydberg

Guud vad jag saknar den där tiden ...

2007-10-21 @ 11:41:30
URL: http://MariaRydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0