Nooo Panic ey..

image396


Nu har jag varit borta från plugg och verklighet i dryga 3 dagar, det ger mig en viss ångest eftersom man liksom inte "hängder med längre", vilket jag tycker är lite jobbigt (LUGN, ANDAS, NO PANIC!). Jag vet att jag måste arbeta lite på min prestationsångest, LUGN, allt löser sig. Jomentjena.

Snackade med Camilla här om dagen, hon har kommit hem från USA nu. Miss her. Och hon gav mig den känslan av att jag genast vill vara påväg någonstans igen. Dessutom verkar hon helt klart vara en kanditat för mitt jorden-runt-projekt. Great.

Jag har dessutom gjort ett smart drag att slarva bort mitt bankort (väntar nu på ett nytt) och har kommit fram till att detta är ett ypperligt sett att spara pengar eftersom jag inte KUNNAT spendare pengar på ett tag nu, Detta gör att jag har betydligt mer pengar kvar på mitt konto än vad jag annars skulle ha. Detta är ju helt klart väldigt bra för mitt "båt-sparar-konto" (som dock inte existrerar ännu... snart). Ska fortsätta tappa bort bankkort, himla great savingmethod.

No worries mates, i'm back soon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0