Jag tar tag i mitt liv..

image402
Hus 8:as reunion Gotland -07

Fullt upp i veckan. Förutom allt plugg och vanligt elände träffade jag Knarki i stan, som jag inte sett sen i sommras och sen hann jag även med en kortare tripp till Åkersberga för att träffa Camilla och resten av packet. Sen for jag och Camilla in till stan för att träffa Knarki och Bullen, gick på café och återförenades.

Igår käkade jag och Åsi lurre och drog sedan in till Farsta. Åsi fick "köpa sig en present" och jag kunde inte låta bli att köpa mig ett par läderstövlar på extrapris. Det hela slutade tråkigt med att vi fick p-böter. Så med ångest for vi därifrån.

I helgen är det ju Haloween. Jag är faktiskt riktigt festsugen. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra än men det dyker nog upp något skoj =) Förresten, numera är det ju rätt inne att spöka ut sig lite till Haloweenfester, vad för skoj kan man klä ut sig till?!

Snart ska jag åka in till stan och dricka lite whiskey or whatever med Knarki.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0