Ikea och köttbullar

Har haft en lektion idag och sen drog jag in till stan och fick lite massage av min kusin, det gjorde ONT. Massörernas värsta mardröm är jag även kallad. Sen drog jag, morsan, moster och kusin in till Ikea och shoppade, åt kötbullar och drack kaffe. Det var faktiskt himla mysigt och en massa massa snack!

Imorgon åker jag nog ner till Norrköping och möter Agnes och Marika för att tillbringa helgen med dem, lite vin och hästarna. Ska faktiskt bli himla skoj, jag är trött på att sitta i denna gula villa in the middle of nowhere.

Nu ska jag fixa lite i rummet och göra en (jävla) engelska läxa! Usch säger jag bara. Men först se klart på Heroes-avsnittet (som jag dock redan sett). Jag har blivit mega Heroes-beroende vilket resulterade i att jag laddade ner alla avsnitt som finns och satt och sträckkollade på alla. Så spännande, men trist, för nu får jag sitta och vänta på att alla nya avsnitt från Amerika kommer ut vecka efter vecka...

Kommentarer
Postat av: Nella

jadu, kollade precis och billigste tagbiljetten t&r ar for tillfallet pa £40. Det tar ca 3,5 timme med ett byte. Men om du gar in pa nationalrail.co.uk och soker pa stansted airport till lincoln central. massa pussar o kramar

2007-10-05 @ 10:55:16
URL: http://nellagoesmissing.blogg.se
Postat av: Sara

haha, vilken otur med Heroes-avsnitten!

2007-10-05 @ 14:40:56
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0