Expedition Eko slutade inte riktigt som förväntan..

Idag tog jag och morsan och lilbrorsan den glänsande delfingrå Audin för en tripp till min favoritaffär Eko för att kika på prylar och köpa en termos till imorgon. Sen tänkte vi dra där ifrån och inhandla lite andra förnödenheter på Ica Maxi. Men ack nej, bilguden var inte på vår sida idag och bilen vägrade starta, eller vägrade faktiskt tända i huvudtaget. Vi slog i instruktionsboken för att unvika eventuella tjej-fel som man brukar råka ut för. Alltid lika pinsamt. Men insåg att det måste vara något fel med Stöldskyddet i nyckeln. However, så fick farsan komma med reservnycklarna. Och nej, inga tjejfel idag. Bilen vägrade fortfarande att lämna Lännas parkeringsplats.

Så det var bara att ringa bärgaren och se den nästintill splitternya bilen föras till slakthuset (var ungefär den känslan iallafall.)

Inte nog med det så hittar jag inte mitt bankkort.

Men imorgon ska jag segla i isvindarna iallafall!

Kommentarer
Postat av: Ikrah

fin design :)
kolla gärna in min blogg med en het topic som inte går att missa!

2007-10-12 @ 20:13:43
URL: http://ïkrah.blogg.se
Postat av: Sara

Stackare!

2007-10-14 @ 16:55:26
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0