Snön och annat ovettigt.

Snön kom på riktigt idag. Mysigt men samtidigt jobbigt som få. Jag har inte krockat farsans bil än vilket måste ses mycket positivt. Plugget sucks och jag vill göra något kul! Typ. Skrev ett engelska prov idag och det gick, inte bra, min engelskalärare har jag rena rama Agget-agrissionerna emot. Den 24:e är det Hus 8 Reunion igen i Eskilstuna med alla utom Nella. Really miss my girls.

Imorgon ska jag på föreläsning av en Jorden runt-seglare! Looking forward to that..

I övrigt har jag inget vettigt att säga. Livet rullar vidare i den mörka årstiden och evolutionen går sakta framåt...

Nu ska jag titta på nya Heroes-avsnittet vilket jag längtat till hela veckan, men efter 40 min är det slut och jag får vänta en vecka till. Banne mig världen när denna serie tar slut jag kommer typ dö. Ni som inte tittar på Heroes missar verkligen något. Till och med Åsa brukar kolla när hon är här (vilket måste betyda att det är något speciellt.. Åsa brukar nämligen hata att titta på TV med mig..)

Jag och Åsa var by the way på fantastiska Ica Maxi igår, igen. Jag köpte Pirates-filmen som släpptes igår. Mest en tvångstanke. Åsa köpte vin när vi var i Handen, det var nog också en tvångstanke, eller ren överlevnadsinstinkt. Vi gjorde våran shoppingrunda vilket betyder att vi scannar affärerna utan att gå in i dem. Det såg inte ut att finnas något roligt.

Blablabla..

Kommentarer
Postat av: powsi

hahaha ja alla är vi beroende av nåt :P

2007-11-13 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0