Piratparty med kusinen

image407image406


I lördags för det fest för fylla muggar hos min älskade kusin.
Haloweenfest rättare sagt. Jag och kusinen gick verkligen in till det hela och förvändlades till fruktade pirater, med en hel lång historia bakom oss typ.
Förfestade hemma hos henne i Haninge. Vi blev väl en femton personer och dom flesta var ett par år äldre än mig om man säger så.

Senare drog vi in till Golden Hits, gratis och före i kön, eftersom hon jobbar där. Nice. Shaka loss lite ett bra tag. Mötte sedan upp Åsi och drog hem med henne. Ohlala. Helt vild kväll...

Dagen efter pratade jag med en chockad mamma. "Micke har slagit upp hela huvudet, han har sytt 24 stygn, jag höll på å svimma..." Jodå, min bror såg ut som Frankenstein. Hade ramlat i en trappa och slagit upp halva pannan hela hårfästet upp. Sytt 24 stygn utan bedövning på SÖS till klockan 6 på morgonen.

Nu har dessutom Camillas lillesyrra Jeanette flyttat in här
och ska bo här i 2 veckor medan hon har praktik. Superskoj :) Nä, nu ska jag återgå till pluggandet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0