Nattugglan här igen

Fyfan vad skönt. En hel del tyngd har nu lättat från mitt hjärta, ack ja. Skrev slutprovet i genetiken idag, pluggade satan, sköt upp projeketarbetet och höll på att hoppa ut genom fönstret på engelska lektionen (ligger nog kvar från Öknatiden...) Min stressade vecka har lugnat ner sig lite, lite iallafall. Fick mitt paket från cdon.com idag och har suttit och kollat på Alias heela kvällen...! Tyckte väl jag var värd det. Gossip Girl är by the way en rätt fancy serie, helt klart värd att ses!

Imorgon blir det bio med kusinen och några till (tror vi ska se den där Elisabeth or whatever..) och sen drar jag till Erica i Eskilstuna på fredagen för den efterlängtade hus 8 träffen. (Jag försökte precis förtränga att jag har eng. nationellt prov på fredag också.)

Jag har precis kommit fram till en sak, jag har fan inte shoppat på hur länge som helst?!? God, what's happening... Hösten kanske. Jag skyller på hösten. Hösten är grå, tråkig, regning, osocial. Hösten är allt tråkigt när man sitter ensam hemma och kollar på film, but it's kind of my thing, i like it, but whata fuck, i helgen blir det FEST!

Kram mina vänner det blir ljusare tider snart! (om inte växthuseffekten gjort en förjävla skada..)

image419

Evil never looked so good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0