Kapten här

Nu har jag klarat sluttampen på Skepparexamen och har nu fått ett litet fint pass som det står "Diplomas" på. Mm ja, jag är stolt. Tretusen kronor senare liksom...

I helgen var det ju Hus 8 träffen med alla utom Nella. Nella har flytt landet i rädslan av oss, skämt osido. Men vi var först på Taxinge Slotts julmarknad och gled runt, provsmakade diverse grejer och tyckte att Olle var allmänt porrig i sin servetris-outfit. Oh yea. Sen drog vi till Erica och bara hade allmänt mysigt med a lots of bullshit.

Sen nu mina vänner, Hus 8 har nu en blogg
. Den är mest väldigt flummig men ack me like it!. http://hus8.blogg.se. Tänkte det var en bra idé att resten av Hus 8 crew kunde skriva någonstans eftersom alla utom jag och Nella vägrar skapa sig en egen blogg så man får hålla koll på dem (eller så vet dom bara inte hur man gör.).

Btw Jag försov mig till mitt nationella prov idag, jag är sämst...

image420
Olle kan minsan vara en gentleman ibland, checka servicen.

image421
Knark och "benmärgskakan" som jag kallade den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0