Jag lever ett dubbel rytmiskt liv

Nu är jag trött på det här. Jag har blivit riktigt nattaktiv. Måste gå upp tidigt till plugget, oftast. Sen kan jag inte hålla mig vaken på dagen, så då sover jag. Sen kan jag inte sova på kvällen. Och även om jag inte sovit på dagen kan jag inte sova på kvällen fören kanske närmare 3-tiden. Everyday. Det är så irriterande. Alla säger det är klart du inte kan sova om du sover på dagen. Men det är inte saken, jag kan inte sova IALLAFALL! Okej, jag har alltid haft svårt och sova men nu börjar jag fan bli trött på det här.

Ska skriva engelskt nationellt test imorgon klockan 8 på morgonen. Det suger ju verkligen hårt. Sen ska jag och Åsa göra egen sushi och kolla på Heroes. O sen åker ju Nettan hem imorgon, blir trist vi har haft skoj de här två veckorna.

Förövrigt börjar min blogg gå mig på nerverna. Jag skriver i den bara för att... Kanske ska dra ner på det här..
Ska man vara ärlig här eller?

Okey, idag har jag skrivit ett jävla religionsprov (Vet du vad socialdarwinsim är?), käkat köttbullar (det var äckligt), kollat på två Heroesavsnitt (som jag sett), sen somnade jag i soffan ett par timmar, vaknade och kollade lite mer på Heroes, nördade mig vid datan, facebooka, tanka, blogga, maila, googla på bilder av heta skådespelare.....
... käka middag, mötte Jeanette i skogen, prata lite, ladda ner lite musik, vägra plugga, prata lite till, Jeanette somna, lyssnar på musik, msn:a, sno snus av brorsan, prata sushi på msn.


Underbart fascinerade dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0