Addicted to everything..

Den här veckan är bara för busy för att jag ska orka göra någonting åt saken, typ. Jag längtar så innerligt till "jullovet", ja man har ju typ jullov nu igen när man fått för sig att plugga. Åh god va skönt de ska bli, jag ska bara dricka glögg och kolla på alla mina nya TVserier hela dagarna, gå ut lite med hunden kanske och festa lite. Åh fyfan vad skönt...

Idag har jag handlat lite på CDON.com, jag älskar att handla på internet, känns inte som man handlar på riktigt och då får man lite bättre samvete. Jag har typ köpt 2 säsonger av Alias, jag ska sträckkolla drygt 46 avsnitt på jullovet hade jag tänkt för att roa mig med något. Köpte dem typ bara för att David Anders is so awsome, gud vad jag är tragisk. Köpte också några pocketböcker jag även dem tänkte sträckläsa =) just looovely...

Jag har typ alltid hatat Tv-serier men nu har ju typ totalt freaked out on them. Har väl kommit fram till att de är bättre än film eller nått eftersom dom aldrig tar slut. Så nu laddar jag ner några avsnitt av nån ny serie kallad Gossip Girl. Låter rätt skoj så vi får väl se om jag fastnar för den. Återstår att se.

Stressbetyget till naturkunskapen på onsdag, genetik-prov! yey..

Jag orkar inte vara seriös i den här bloggen längre, jag ska freaky den out snart...
...och ja, jag älskar svengelska
.

image415

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, jag skriver lösenordet i ett sms ;)

2007-11-20 @ 11:31:06
URL: http://miijaah.blogg.se
Postat av: ousie

jag vill också se gossip girl!

2007-11-20 @ 14:22:21
Postat av: Sandra

hahah, då måste se klart på Heroes först innan du får det! :P Nerå, den serien verkar rätt skoj faktiskt, du skulle nog gilla den..

2007-11-20 @ 22:36:58
URL: http://hermelini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0