We were knights once

Idag var det möte igen i morse, helt värdelöst egentligen. Kom hem och kollade på Heartbreak Hotel och höll typ på och garva ihjäl mig, riktigt roande film faktiskt. Sen åkte jag och, ja igen, shoppade, med mor. Lite smycken igen och en ny navelpiercing, cute. Fick klart jobbansökningsbrevet till ett jobb i Norrköping, palla egentligen.

Blir visst inget Gotland i helgen så det blir väl lite fjäderhäng i Åkers istället, om jag nu vågar åka dit, hrmpf. Förresten blir det kanske krogen imorgon, får hur jag känner mig, är väl mer så att pengarna ska räcka I guess.

Pratade med Agnes också, blir väl till och stanna hos henne nån dag efter studenten. Leka riddare på gammalt Agnes och Sazza-vis, åh vad jag saknar. Jag flyttar nu, jag flyyyttar...

image192
Jag och Sazze och Kharishna någonstans mellan Nyköping och Jönåker, efter att ha sovit i en okänds husvagn en natt, helt vilse var vi, trodde vi...
Minns du detta vännen?




Här är Agnes hoppvideo också, liked I promised..

Kommentarer
Postat av: Din Trofaste Riddare genom skogens mörker till gryningens kröning

Älskade
Sandra vad ska jag då säga om dessa underbara vänner! Som jag saknar våra tider, och dig!
Vill så gärna leda våra tappra springare tillbaka genom tiderna tills dess det endast var du och jag och dimmorna...............

2007-06-02 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0