Vilken jävla fest..

Fredag; Först en runda till Norrtälje för att införskaffa sånt där viktigt ni vet. Sen började vi förkröka. Jag, A-K, Christina & Carro lyckades få i oss 3 liter vin inom loppet av någon timme. Vi var så sugna så att vi var tvunga att lugna nerverna lite. A-K sprang omkring och skulle bestämt hångla med mig (?), Carro spydde och jag och Chris hade deeptalk typ.

Lördag; En ny vända till systemet eftersom vi visst råkade nästan dricka upp allting dagen innan. Dagen gick fort och sen var det pangfest. Folk strömmade in och jag har stora minnesluckor vilket är lite tråkigt. Men kul var det, det var mycket folk man inte träffat på länge och nästan hela hus 8 var samlat, även om jag inte minns så mycket av det. Det var nog årets fylla för min del, jag gick upp och ner mellan "faaaaaaaan va kul!!", "desperata pinsamma fyllesamtal", "livet går under" och "party as hell!". Festade ungefär från 16.00-4.00 in da morning. Imorse var det ångest 2007 plus ett gäng grabbar som var kvar till 18.00 på kvällen, drygade som fan och käkade kycklingsallad. Ja, fyfan vilket röjj det var. Ouze och jag drog bussen hemåt och nu är jag bara sliten. Imorgon är det anställningsintervju på Berga Naturbruksgrymnsium, jag känner mig inte i form.

Sammanfattning av kvällen; jägermeister+redbull=minnesförlust, schomar & fjäderhäng (?), Muffe goes away, benen helt sönderbrända av brännässlor (vet inte hur), Me goes everywhere and nowhere, Ouze goes double, Kenny däckar på logen som en säl, halva Ökna is entering and everyone got hang-over. Tack alla för en superkväll!

image168
Slitet som fan...



Sovställningarna varierade; Kima, Kenny, Acke & Olle


Börjar vakna; Åsa, Christina, Nettan, Christina & A-K


Även resten vaknat; Danne, Acke, Kima & Åsa


Acke, A-K, in da wood & Nicklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0