Pirates Premiär

Japp, då har man sett den då. Först i världen. Runt 21.00 var vi redan i stan och väntade på Ouzes vänner att joina oss för det som alltid trevliga öldrickandet, eller vindrickandet för min del. Vi gick till nått ställe på centralen som jag inte kommer ihåg namnet på och tog oss några glas tills det var dags att bege sig till Kungsgatan och Rigoletto med förväntan och möta upp A-K, Nettan, Jossan & hennes kompis. Lot's of people var det där, och hela Rigoletto var fullsatt... Så 00.00 drog det igång då, en himla massa jubel och skrik må jag säga. Och den höll förväntingar. Jag gillade stuket som kändes lite mer sago-aktigt, men ändå ganska mörkt. Jack is back och det är ju bara för underbart. Känns lite dystert att det var sista filmen bara. Men, måste se den igen! :) På hemvägen var det så himla fullt på nattbussen så att vi fick STÅ hela vägen, suck säger jag.


image158

image160

image161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0