Nyköping now..

Well then, först ska jag väl kanske ner till vårdcentralen och byta det där helvetes ryggbandaget som jag råkade dra av igår för att det kliade så jag höll på att bli galen. Linken ringde faktiskt igår också, alltid kul att höra från dig. Men snart, så fort farsan kommer hem med bilen så ska jag åka ut till Nyköping igen på nästan ett år och först åka och hälsa på Agnes, hästarna och gamla praktikvärden. Sen drar vi till Öknadagen på lördagen, och se lite old people och places, tänk att det redan var ett år sen vi stod där på studenttrappan och undrade vad vi skulle göra om ett år, förhoppningsvis blir det lite party på lördag också. So, see ya.

S T U D E N T T I D E R  2 0 0 6
image110
Bullen, Agnes, Nella, Knark, Jag, Buskas och Camilla..


image109
Jag säger inget mer

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, då kanske vi ses imorgon.. :)

2007-05-11 @ 21:17:05
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Rydberg

Hus 8 glömmer ingen.

2007-05-13 @ 11:14:29
URL: http://MariaRydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0