Listor är roliga, ibland, eller kanske inte

Tio första:

Första bästa kompis:

Det var nog fan Åsa, haha 

 
Första bil:

En fin vit Mitsubishi Galant, som tyvärr dog på EA:an förra vintern

 

Första kärlek:

Jag är verkligen inte riktigt säker på detta, ska vi säga Richard? 

 

Första husdjur:

Salamandrar, Eremitkräftor, Vandrande Pinnar och sånt. Jag var ju då pälsdjursallergiker, vilket sög, men sen blev de guldhamstrar, kaniner, ja allt.

 

Första semester:

Hur ska jag minnas? daah.

 

Första jobb:
Rundemars Gård och på Posten

Första köpta skiva:

Oh my god, palla!

 

Första riktiga kärlek:

I'm not gonna say his name..

 

Första piercing:

Hål i öronen, men de räknas inte. Så de blir väl navelpiercingen då.

 

Första konsert:

Eminem? Ja, måste vart.

 



Nio senaste:

 

Senaste alkoholdrycken:

Alldeles för ofta, alldeles för mkt. Hela helgen blandades väl med vin, öl och jägermeister. Vi säger så.

 

Senaste bilfärden:
Igår, till Eko.

Senaste filmen du såg:

Pirates of the Caribbean 3

 

Senast ringda telefonsamtal:

Snackade med Christina för ett tag sen..

 

Senaste bubbelbadet:

Äsh, det är överskattat.

 

Senast spelade CD:

Honey, cd-skiva? Mp3-spelare låter bättre..

 

Senaste kyss:

HAHAHA, i helgen tror jag väl...

 

Senaste gången du grät:

I helgen, HAHA.

 

Senaste måltiden:

Knäckebröd till middag, typ. 

 



Åtta har du nånsin:

 

Dejtat en av dina kompisar:

Jo det har jag nog. Eller beror ju på vad man menar..

 

Blivit arresterad:

Nej, jag tror inte det.

 

Blivit kär vid första ögonkastet:

Njee...

 

Fastnat med blicken i någons urringning:

Haha, ah.

 

Fått ditt hjärta krossat:
Som fan. Tack.

Sagt att du älskar någon utan att mena det:

Kanske utan att minnas.

 

Haft ett one night stand:

I´m not gonna tell, men jag är faktiskt ganska skonad.

 

Busringt till någon:

Palla.

Nu utmaner jag alla er som läser det här! Kom iiigen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0