Inte något fjäderhäng direkt

image185Woho! Fick precis klart ett ansökningsbrev till ett jobb långt bort åt skogen, voila, alltid något. Åkte hela vägen till Brommaplan i morse för att vara där i en dryg kvart, värdelöst, 40 minuter på tunnelbanan liksom. Men eftersom jag tyckte att jag gjort en så god gärning så hoppade jag självklart av i T-centralen och idag shoppade jag igen. Jag är verkligen sämst på och hålla i pengarna. Men jag behövde ju faktiskt ett linne, haha. Så det blev ett gult linne och en vit pikétröja på Gina Tricot och halsband, örhängen och ett diadem på Ur&Penn, och juste, mobilen fick också ett örhänge förresten. Sen åkte jag buss med mobilen för första gången också, alltså köpte biljett på sms, haha, det var en upplevelse, kändes himla modernt så att säga. Sen var jag trött som en gris och däcka framför TV:n efter min mkt aktiva dag, eller kanske inte.

Jag bjuder på en dagens outfit bild idag, inte alla dar sådär. Lite av min nya shopping liksom. Christina kanske kikar förbi imorgon, det blir trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0