Ica Maxi's omvägar

Mor och jag har varit och shoppat igen. Tada, jag köpte mig ett par gympadojer från Adidas, okey, jag hatar att shoppa den här kind of things. Men den här gången var det nog nödvändigt, nu när man fått benen tillbaka och kanske ska ta och bli lite aktiv igen. Kunde inte låta bli att ta en titt på Skopunkten, inte för att jag heller är ett big fan of them, men jag tycker dom blir bättre, dessutom är det himla billigt. Själva grejen var väl att vi skulle till Ica Maxi och handla mat, kul kul, men jag påverkade det hela och lyckats få med massa Sushi-grejer, så nu ska jag testa göra egen Sushi for the first time, så ni som vill testa min Sushi får komma över på middag imorgon! Lyckades få med  mig 2 nya filmer också, så ikväll ska jag kolla på Romeo & Julia och dricka Loka med sultron-smak, poetiskt värre ♥


image95

Kommentarer
Postat av: marie

DUUUUUU måste komma på öknadagen... pusss miss u soooooooooooooooooooooo love slaktis

2007-05-08 @ 12:46:46
Postat av: Sandra

Offcourse I will be there!!

2007-05-10 @ 10:26:24
URL: http://hermelini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0