Got no fear, cuz I got a lots of beer...

Idag var jag på världens mest värdelösa möte. Igår hade jag ångest ala tvåtusensju. Idag var det lite bättre men jag tog ändå en runda till EKO, haha. Har dessutom varit segast i världen hela dagen, konstigt lågtryck ute antagligen, likt världens bakfylla. Så jag kollade på Smala Sussie (Pölsa got no fear, cuz he got a lots of beer. Visste inte att det var därifrån det uttrycket kom). Nu försöker skriva jobbansökan brev men det går åt skogen, men det är bråttom nu. Har dessutom kommit fram till att jag tänker flytta någonstans, ska typ söka jobb över hela Sverige, eller kanske inte riktigt. Men Nyköpings-hållet. Jag är trött på Stockholm. Har varit allmänt mobil-busy idag igen. Ångestsamtal med Muffe, schommesnack med Danne och sen hörde Jocke av sig också, och allt var väl med honom, tur de. Min mobil har blivit min nya älskare, tacka himlen för Sony Ericsson.

Nu ska jag gosa ner mig med Jackis och kolla på Pirates of the Caribbean 3 igen.. Tror dessutom jag har en chockladbit gömd nånstans, den tänker jag äta upp NU!

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0