En god gärning

För oss själva? Hm, frågan återstår. Jag och Ouze slääääpade iallafall oss tillslut till Arbetsförmedlingen i Globen (vad nu det ska vara bra för, känns det som?). Dom undrade varför vi inte drog till Tyresö istället, fuck you tänkte jag, den är obemannad. Jag tycker inte om att prata på en dataskärm, för modernt helt enkelt och lite skrämmande. Dagens goda gärning får väl detta bli iallafall.
Ska bränna en sista exalterande partyskiva tills på lördag nu. Packa ner ungefär halva min garderob innan jag drar till Åkers. Dricka lite kaffe kanske och glömma resten av alla hundrasjuttiofem saker jag tänkte ta med mig, ungefär. Tänkte dessutom färga håret ikväll, det känns för ljust och tråkigt nu, slingat med ljus utväxt, det ska få bli mörkbrunt igen. Sen ska jag och A-K åma oss över all prestationsångest och sen blir det partyparty på lördag! Ska bli så himla kul och träffa nästan alla Hus 8:are igen..
image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0