Vi längtar tillbaks lite..

Nya Zealand. Jag, Camilla och Anna-Karin drog ju iväg på avskedsfest i Strängsnäs för några veckor sen. Återförening med kära grabbgänget från Strängnäs. Jag och Camilla kom ju dit med våra god råd om Nya Zealand eftersom Jacob och Patric, skulle åka iväg, just det, till Nya Zealand. Nu har vi följt deras resa på resedagboken.se och vi kan ju inte säga mer än att vi faktiskt längtar tillbaks! Även om solen så saktar har börjat stråla lite även här i Sverige dom senaste dagarna så skulle jag inte ha något att ligga på beachen i N.Z i 30+ grader. Jag ångrar så mycket att vi inte hann uppleva mer när vi var där i fem månader. Men men, livet är ju inte slut ännu och det finns många städer att upptäcka och hav att drunkna i. Men pojkar, ni verkar ha det toppen, men vi saknar er. Lycka till on the trip! Och hälsa alla maorier...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0