Värdelöst vetande om mig

Klädesplaggen jag älskar
Mina rosa klänningar från Dotti i Nya Zealand, min Bal/studentklänning från 2006 som jag sydde och designade själv. 

Skorna jag älskar
Högklackat av alla slag, om jag ändå kunde gå bättre.

Saker jag inte går hemifrån utan
Mobilen, plånboken, tuggummi, lypsyl el. läppglans & snus. (nycklarna glömmer jag ungefär alltid, hm..)

Personer jag inte klarar mig utan

Alla mina älsklingar! Ni vet vilka ni är. 

Personer jag ofta ringer
Anna-Karin, Camilla, Jimmy, Linken & Åsa

Böcker/filmer jag gillar
- Finding Neverland
- Pirates of the Caribbean, allesammans.
- Lord of the Rings, allesammans där med.
- Edward Scissorhands (jag är kär i)
- Sleepy Hollow (Tim Burton äger) and a lots of more! 

Musik jag oftast lyssnar på
Trance, club & dance av olika slag, men även en del modernt. 

Favoritkändisar (manliga)
Johnny Depp, the one and only. 

Favoritkändisar (kvinnliga)
Nicole Richie (jag älskar hennes stil) & Cameran Diaz (hon är bara allmänt häftig)

 Som person är jag
Jag är en slags riskperson, jag tycker om farliga & galna saker. Jag ska alltid vara värst, jag har typ inga gränser. Jag är kanske lite av en pojkflicka ändå..

Sak ni (kanske) inte visste om mig

Jag blandar engelska & svenska typ hela tiden nuförtiden. Jag har en piercing i naveln, haha.

Saker jag säger för ofta
Palla, typ, jävla skiit

Jag är svag för
Bruna ögon, dockliknande klänningar, kaffe & mörk chocklad 

Saker jag bara ska ha/göra i framtiden

Jag ska dyka i karibiska havet, segla, köra mera motocross, köpa en Andalusisk häst och en American Painthorse samt ta jägarexamen (som jag varit på gång med i några år nu.)

Sak jag önskar mig just nu
Att en hemlig önskan blir uppfylld...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0