Livskrisen 18 mars

Ibland tror man att man nått botten, när det visar sig att det kan bli ännu värre. Det värsta är när det blir situationer som man verkligen inte vet hur man ska ta sig ut. Som det just nu, är med min häst. Skulle försöka göra ett försök att slå på skon idag, som hon tappade efter tre dagar. Men pleggiatet (lugnande medlet) funkade inte alls på henne, trots att jag gav dubbel dos. Så ingen sko kom på. Jag vet inte vad jag ska göra, kan ju inte direkt åka in till kliniken varannan dag och slå på tappskor, det går bara inte. Hon blir också bara galnare för varje dag, ju mer man bråkar. Jag orkar inte mer, och inte hon heller för den delen. Jag vill bara få slut på den här historien men jag vet inte hur. Hon kommer aldrig bli en häst igen, jag har redan insett det, men veterinärerna bara envisas... Så imorgon blir det att ringa Täby igen och försöka förklara situationen. Vilket antagligen bara kommer bli ännu något värdelöst förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0