Kind of "framtidsplaner"

Mitt liv är ju inte sådär händelserikt för tillfället, även om jag gärna önskar att det var. Ibland får man dock sitta och planera lite ändå.

31 mars - Apassionata, Globen (Jag, mamsen, Kia, Camilla, Nettan, Jossan, A-K.... typ nåra till)
2 april - Ortopeden, St:Görans sjukhus (gah, dödsdomen typ...)
4 april - Täby Galopp kliniken (igen med Sessan, lyckat att hon dock redan trampat av sig en sko.. great!)
5-6 april - Jimmy kommer hem igen... :)

England, snarast framtiden?
Jobb & jobb, jag vill också kunna jobba nu!
Frankrike, in summer please love?

Thailand, I want to go there again and shop along.
Västindien, jag ska dit och dyka en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0