Heath goes shopping ala Aussie

image29

Såg precis denna söta bild på min andra stora  kärlek australienska Heath Ledger och hans lilla ganska nya familj tillsammans med den andra Brokeback Mountain-stjärnan Michelle Williams. Såg föresten också att han hade två nya filmer på gång snart, det är "I'm not there" som kommer antagligen i slutet av 2007 och så "The dark knight" som inte kommer förens 2008. Har faktiskt sett den rätt så nya "Candy" som kom ut 2006, som dock så vitt jag vet inte finns att fåtag i Sverige (ännu?) eftersom den är australiensk. Nåväl, Heath, jag har alla dina filmer, så än har jag inte glömt dig. Ska bli spännande att se vad det blir här näst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0