Hälsningar från Sundsvall

image20
Den nya ägaren av in före detta häst skickar ibland lite bilder på honom till mig. Det är alltid lika roligt att höra att det går bra för dem. Jag köpte Belshazzar ox "Sazze" sommaren 2003 när han var 2-år (född 2001) och sålde honom i slutet av 2005. Jag red in och utbildade honom själv innan jag sålde honom upp till Sundsvall där han nu bor tillsammans med en annan arabkompis. Sazze var minst sagt en väldigt speciell rackare och vi var på så många äventyr tillsammans. Speciellt minns jag när vi tillsammans med Agnes och Kharishna, red rakt igenom Nyköping för att komma till havet.

Jag tycker den här bilden på Sazze bara är så fin. Börjar nästan sakna honom lite ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0