Working time

image301


Shoppade med mamsen och Åsi i Handen igår och jag köpte mig även ett par Hotpants och ett par solbrillor (size: för stora) då jag festat sönder samtliga glajjor. Det var trevlans och dock allt jag orkade med för dagen.

Jobbet går bra, sitter och dricker kaffe med pensionärer hela dagarna vilket är slappt, bland annat. Men trött är jag, inte riktigt van att jobba längre.

Imorgon kommer Nella hem från England, har inte träffat henne på ett år så jag ska åka och hämta henne vid t-centralen. Så skoj det ska bli att se henne.

Och snart bara 1 vecka kvar till superduper-ferren i Missjö, S:t Annas Skärgård. Camilla ska visst med också det blir grymt skoj!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska också dit =)

2007-06-29 @ 13:48:29
URL: http://sjosa.bilddagboken.se
Postat av: Sara

Coolt, har hon jobbat i England eller??

2007-06-30 @ 13:20:50
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0