Valet

Nu verkar det som att mitt jobb dilemma tillslut löst sig. Det blev väl kanske inte det jag direkt ville mest, men det som var mest praktiskt just nu.

Alternativ 1
Ridlägerjobbet - långt bort, kändes lite oseriöst eftersom hon inte hörde av sig förens 2 veckor efter hon skulle hört av sig. Alltså lite osäkert och skulle inte varit något vidare betalt. Men det skulle varit grymt kul.

Alternativ 2
Hemtjänsten - Okej, kanske inte världens roligaste men ändå ganska slappt och BRA pröjs! Dessutom finns det kanske en chans att man kan få jobba extra där under hösten, vilket är super om jag funderar på att plugga. Dessutom får jag bra med pengar kan jag ju kanske resa nånstans sen eller köpa en BIL.

Alternativ 3
Portugal - Skulle självklart varit hur kul som helst men största problemet var väl att jag inte hade riktigt tillräckligt med cash för att flyga ner dit lite i last minute och att jag dessutom skulle komma hem så sent så att jag inte skulle kunna plugga till hösten om jag nu gör det.

Så det blev alltså Hemtjänsten, haha, önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0