Ut över vidderna

image242
Fredag: Äntligen, framme i Jönåker! Väntade tills Agnes jobbat klart, styla upp oss och sen bar det av in till da city, Nyköping. Släppte av Marika på vallarna och jag och Agnes försökte söka upp lite Öknafolk som enligt informationen skulle vara hos Olle, ja tjena, då hade dom ju redan dragit när vi kom dit. Så vi slog våra kloka huvuden ihop och spårade förrädarna och vi fann dem.

image243
Stötte på en massa folk i stan och folkmassan splittrades en aning. Vi gick in på Sky men insåg att det inte var så mycket drag där ännu. Tänkte vi skulle söka oss till den andra krogen när vi av någon anledning hakade på ett gäng grabbar ner till hamnen, som vi dock senare tappade bort. Nåväl, tillbaks till Sky då, som nu var packat med fulla studenter..

image244image245
Öknastudenter i tårar och glädje. Ja, jag minns hur det var. Förra året glömmer jag aldrig. Stötte på Jesper och Sandra på gatorna. Slaktis, Malin & Marie, ja det blev en hel del folk under nattens lopp. Även mina trogna vapendragare Erica och Bullen var där, och Agnes såklart då.

image246image247
Tänk att Fingret alltid är där det är fest. Haha. Vid halv tre tiden började jag, Agnes och Lenis söka oss hemåt och vi sov tillslut hemma hos Lenis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0