Torsdag.. och sen var helgen ett faktum..

Det började en torsdag. Pick och pack och hela vägen till Åkersberga. Det började väl ganska lugnt egentligen förutom A-K's klädångest inför morgondagen. Jag och Christina tog en sväng med bilen och hade deeptalk.


Upp tidigt och sen blev det jag och Christina och grandma som sökte oss till Norrtälje. Firade Muffe som var lite små rund under fötterna efter morgonens champange. Snyggve hade min eftertraktade studentklänning på sig, den börjar gå i arv nu liksom.


image232
Jag var tvungen att skriva dit en detalj på studentplackatet. Ohlala..


image233image234
Posing utanför gymnasiet. Varmt som utav bara satan och förlånga promenader i höga skor...



En evig väntan på kortegevagnar och fulla studenter, vi satt och solade oss lite vid havet, posade med min fantastiska kamera och fotade heta snutar (?)


image239image240
Mottagning på gården. Det har var kanske lite jobbigt, jobbigt, aja..


Sen var helgen ett faktum. Vid 5-tiden tog jag min kära bil och körde land och rike och hamnade efter en lång jäkla köbildning på EA:an i Jönåker, 2 timmar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0