Svandyk & Lochness-odjur

Måndag; Var ju tvungen att visa Chris min favoritaffär Eko och hon samtyckte, yes. Och jag, köpte Tropical Suns Brun utan Sol-spray. Honey, jag orkar inte sola längre, måste påskynda det hela lite. Sen drog vi och bada med voffsen och jag gjorde ännu ett vackert svandyk medan Lad lekte lochness-odjur. Sen drog Chris hem och jag och mor åkte och shoppade, igen, och jag lyckades smuggla ner min favvofavvo-sommar-plåga den oemotståndliga kokos-bodybuttern från Hawaiin Tropic.

Sen har jag kanske fått sommarjobb också! Fick ett telefonsamtal idag från Bohuslän. Och kanske åker jag ner dit och leker ridlägerledare i 2 månader..

Söndag; Sov typ halva dagen och sen får vi arslet ur vagnen för att åka och bada. Fint väder så why not. Är stolt över mitt fina svandyk som fick bli årets första dopp. Ohlala, en liten simtur i det blå och sommaren är nu ett faktum. Sen drog jag och Chris hem till mig då..

image202image203

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0