Seaturtles Mate

image209
Ohlala, skärgårn idag då med kära båtkompanjonerna Perre & Lotta. Hur varmt som helst och i stort sett helt vindstilla.



Min bror gillar inte kameran tror jag och han har även problem med att ha brallorna på rätt nivå. Åkte rätt långt bort idag, tror vi var vid Värmdö eller något i den stilen.



Pressa, pressa, pressa hela dagen. Måste också säga att jag och lillebror Tobbe var dom enda som badade, havet mätte hissnande (eller inte) 14 grader. Ilade en del om vi säger så.

image218image219
Lillebror Tobbe och jag. Kan tilläggas att jag nu efter dagens solande är typ helt död och har världens solfrossa även fast jag inte direkt bränt mig. Nåja, nu är brännan nästan fixad iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0